Herningsholmskolen

Konfirmation i Fredens Kirke af konfirmander fra Herningsholmskolens 7. klasser er fastlagt til den sidste søndag i april.

Enkelte år vil kirkens helligdage kunne nødvendiggøre en flytning af datoen.

Se nedenstående datoer:

30. april 2023

28. april 2024

27. april 2025

Konfirmationerne vil blive afviklet hhv. kl. 9.00 og 11.00.

Hvilke konfirmander, der konfirmeres hvornår, afgøres et par uger inde i undervisningsforløbet.

Fredens Kirke har optimalt set en max. kapacitet på 24 konfirmander.

Ved konfirmationer, hvor op til 24 konfirmander konfirmeres, råder hver konfirmand – foruden konfirmandens plads – over 9 reserverede pladser på samme stolerække.

Ved holdstørrelser på over 24 konfirmander råder hver konfirmand over 4 reserverede pladser, mens øvrige gæster henvises til de ikke-reserverede pladser.

Herningsholmskolens Specialafdeling

Konfirmationen af konfirmander fra Herningsholmskolens specialafdeling konfirmeres lørdagen inden den sidste søndag i april.

Enkelte år vil kirkens helligdage kunne nødvendiggøre en flytning af datoen

Se nedenstående datoer:

24. april 2021

23. april 2022

29. april 2023

27. april 2024

Konfirmationen vil blive afviklet kl. 10.00.

Hver konfirmand råder minimum over 9 reserverede pladser på samme stolerække.

Hold jer opdateret på kirkens hjemmeside: http://www.fredenskirke-herning.dk/livsbegivenheder/konfirmation